تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 19:17
92 بازدید
کد خبر : 208829

بررسی هفته ۴۰: گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو و گلکسی اس ۲۳ FE از راه می رسند

بررسی هفته ۴۰: گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو و گلکسی اس ۲۳ FE از راه می رسند

به گزارش تمرکز نیوز و به نقل از گسمارنا گوگل این هفته از پیکسل ۸ و ۸ پرو در کنار پیکسل واچ ۲ رونمایی کرد. Pixel 8 duo دارای چیپست Tensor G3 است – یک واحد ۴ نانومتری با هسته اولیه Cortex-X3 و هوش مصنوعی سریع‌تر. پیکسل ۸ پرو دارای یک دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی

Week 40 in review: Google Pixel 8 and 8 Pro and Galaxy S23 FE arrive

به گزارش تمرکز نیوز و به نقل از گسمارنا گوگل این هفته از پیکسل ۸ و ۸ پرو در کنار پیکسل واچ ۲ رونمایی کرد. Pixel 8 duo دارای چیپست Tensor G3 است – یک واحد ۴ نانومتری با هسته اولیه Cortex-X3 و هوش مصنوعی سریع‌تر. پیکسل ۸ پرو دارای یک دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض است، در حالی که پیکسل ۸ دارای یک صفحه نمایش اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی جدید است، یک صفحه نمایش کوچکتر ۶.۲ اینچی که با سرعت ۱۲۰ هرتز سریعتر به روز می شود. هر دو گوشی در حال حاضر به فروش می رسند.

Google Pixel Watch 2 با Snapdragon W5+ Gen 1 با ۲ گیگابایت رم و باتری کمی بزرگتر ارائه می شود که نوید استفاده ۲۴ ساعته را می دهد.

Galaxy S23 FE دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسل زوم ۳ برابر، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است. بسته به موقعیت مکانی شما از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. یک سوپر AMOLED 6.4 اینچی ۶۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز در جلو وجود دارد.

OnePlus کمپین تیزر مناسبی را برای اولین دستگاه تاشو خود، OnePlus Open آغاز کرد. ما یک ویدیوی تیزر از دستگاه با برخی از جنبه های کلیدی مانند ماژول دوربین، مخفی دیدیم. انتظار می رود تا اواخر این ماه تاشو باشد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا در تست دراپ از آیفون ۱۵ پرو مکس برتری داشت. این آزمایش شکنندگی طراحی جدید Pro Max را برجسته کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.