تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:17
207 بازدید
کد خبر : 208835

تصویر عملی iQOO 12 همراه با لیستی از نسخه های رنگی لو می رود

تصویر عملی iQOO 12 همراه با لیستی از نسخه های رنگی لو می رود

به گزارش تمرکز نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO 12 و iQOO 12 Pro قرار است در تاریخ ۷ نوامبر برای بازار چین رونمایی شوند، اگر از آخرین شایعات در این مورد استفاده کنیم. امروز در Weibo، معادل X چین (توئیتر سابق)، یک تصویر عملی زنده که ادعا می‌شود مربوط به iQOO 12 است،

iQOO 12 hands-on image leaks along with a list of color versions

به گزارش تمرکز نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO 12 و iQOO 12 Pro قرار است در تاریخ ۷ نوامبر برای بازار چین رونمایی شوند، اگر از آخرین شایعات در این مورد استفاده کنیم. امروز در Weibo، معادل X چین (توئیتر سابق)، یک تصویر عملی زنده که ادعا می‌شود مربوط به iQOO 12 است، به بیرون درز کرده است و می‌توانید آن را در زیر با شکوه تمام ببینید.

در همان زمان، افشاگر معروف Digital Chat Station جزئیاتی در مورد رنگ‌بندی iQOO 12 منتشر کرده است.

تصویر عملی iQOO 12 همراه با لیستی از نسخه های رنگی لو می رود
ظاهراً این مدل در نسخه‌های شیشه‌ای سفید و مشکی و همچنین یک گزینه چرم وگان قرمز عرضه خواهد شد. همانطور که از تصویر می بینید، جزیره دوربین بسیار بزرگ به نظر می رسد و طبق اطلاعات قبلی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۲۸ اینچی OmniVision OV50H و OIS، یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV64B است. و OIS و ۵۰ مگاپیکسل فوق عریض با استفاده از سنسور JN1 سامسونگ.

همچنین در گذشته شایعه شده بود که iQOO 12 دارای صفحه نمایش با وضوح “۲K” با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش است و گواهینامه نشان داده است که با یک باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی همراه با پشتیبانی عرضه خواهد شد. برای شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی. انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند که قرار است هفته آینده رسمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.