تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 19:58
69 بازدید
کد خبر : 208784

شبکه روشنایی کمربندی تاکستان تکمیل شد

شبکه روشنایی کمربندی تاکستان تکمیل شد

به گزارش ایلنا، محمدحسین دشتدار با اعلام این خبر افزود: این پروژه به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرا شده است. رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و قنل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با تکمیل روشنایی این محور در حال حاضر ۲ هزار و

شبکه روشنایی کمربندی تاکستان تکمیل شد

به گزارش ایلنا، محمدحسین دشتدار با اعلام این خبر افزود: این پروژه به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و قنل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با تکمیل روشنایی این محور در حال حاضر ۲ هزار و ۷۰۰ متر از پروژه راه‌اندازی شده و ۲ هزار و ۳۰۰ متر باقی مانده نیز به محض واگذاری و برقراری انشعاب برق قابل بهره‌برداری خواهد بود.

دشتدار با بیان اینکه علاوه بر روشنایی طولی، راه‌اندازی سامانه روشنایی نقطه‌ای در محورهای استان نیز در دست اقدام این اداره کل است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون روشنایی نقطه‌ای در ۲ نقطه از راه‌های استان انجام شده است.

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام شده در حوزه ارتقای ایمنی راه‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۵ کیلومتر عملیات خط کشی در سطح محورهای این استان انجام شده است.

انتهای پیام

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.