تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 20:53
104 بازدید
کد خبر : 208817

لزوم کاهش زمان رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کارگری

لزوم کاهش زمان رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کارگری

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با حضور در شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، در جلسات رسیدگی اختلاف کارگری و کارفرمایی حل اختلاف و تشخیص، ضمن نظارت بر روند رسیدگی به دعاوی بر ضرورت دقت و سرعت در رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف تاکید کرد. دارایی در این نظارت گفت: اعضای هیئت

لزوم کاهش زمان رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کارگری

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با حضور در شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، در جلسات رسیدگی اختلاف کارگری و کارفرمایی حل اختلاف و تشخیص، ضمن نظارت بر روند رسیدگی به دعاوی بر ضرورت دقت و سرعت در رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف تاکید کرد.

دارایی در این نظارت گفت: اعضای هیئت رسیدگی کننده ضمن اینکه باید تمام دقت لازم در بررسی‌های خود را در قضاوت عادلانه و منطبق با قانون در نظر بگیرند، کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی در اولویت باشد.

دارایی در ادامه گفت: باید با مدیریت درست جلسات، اطلاع رسانی‌های مناسب برای زمان‌های رسیدگی به دعاوی و پیگیری حضور به موقع طرفین دعوا از اطاله دادرسی جلوگیری شود. به هیچ وجه نمی‌پذیریم مراجعین به دلایل مختلف در ادارات اجرایی معطل شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با کارکنان شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، مسائل آنان را بررسی و در برخی موارد دستورات رسیدگی صادر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.