تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:28
139 بازدید
کد خبر : 208626

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل منصوب شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل منصوب شد

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل منصوب شد و از زحمات مدیر اسبق تجلیل به عمل آمد. با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی حامد کیخسروی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل منصوب شد و از

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل منصوب شد و از زحمات مدیر اسبق تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل منصوب شد

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی حامد کیخسروی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل منصوب شد و از زحمات فرهاد سبحانی مدیر اسبق تجلیل به عمل آمد.

فرهاد سبحانی، مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان اردبیل  در این مراسم نیروهای بنیاد مسکن را از صادق‌ترین و توانمندترین نیروها عنوان کرد و گفت: تمام مدیران گذشته در این نهاد انقلابی تلاش کردند و امیدواریم مدیرکل جدید این مجموعه نیز بتواند این مسیر خدمت رسانی را ادامه دهد.

حامد کیخسروی، مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: اولویت ما اجرای طرح‌های هادی و بازنگری در این طرح‌ها است تا شرایط استان را که هم اکنون از میانگین کشوری پایین‌تر است به وضعیت مطلوب‌تری سوق دهیم.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد واحدهای مسکونی استان اردبیل تاکنون مقاوم سازی شده است، گفت: سعی می‌کنیم تا این نهضت را در دولت سیزدهم به سرانجام مطلوب برسانیم.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.