تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 0:09
124 بازدید
کد خبر : 208822

هوای کرمانشاه در وضعیت “هشدار” قرار گرفت

هوای کرمانشاه در وضعیت “هشدار” قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، احد جلیلیان، با بیان اینکه امروز نیز به دلیل نفوذ ریزگردها شاهد کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط استان هستیم، گفت: هوای شهر کرمانشاه با عدد شاخص کیفی ۱۱۵ در وضعیت زرد، هشدار و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. وی ادامه داد: در دو ایستگاه پاوه و اسلام

هوای کرمانشاه در وضعیت "هشدار" قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، احد جلیلیان، با بیان اینکه امروز نیز به دلیل نفوذ ریزگردها شاهد کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط استان هستیم، گفت: هوای شهر کرمانشاه با عدد شاخص کیفی ۱۱۵ در وضعیت زرد، هشدار و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وی ادامه داد: در دو ایستگاه پاوه و اسلام آبادغرب نیز با اعداد شاخص کیفی هوای ۱۱۵ و ۱۱۷، شاخص کیفیت هوا در وضعیت هشدار است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سایر ایستگاه‌های استان از جمله قصرشیرین، سرپل ذهاب و کنگاور شرایط استاندارد است.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد با توجه به روند کاهشی غلظت ذرات معلق موجود در هوا، به تدریج شاهد خروج این توده گرد و غبار از جو استان طی امروز باشیم.

دیروز(یکشنبه) نیز هوای کرمانشاه در شرایط بحران قرار داشت.

بر اساس اعلام هواشناسی کرمانشاه و هشدار زردی که صادر شده، هوای استان تا روز سه‌شنبه (۲۱ شهریور) کم و بیش درگیر ریزگردها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.