تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 21:50
165 بازدید
کد خبر : 208851

مشخصات کلیدی، تاریخ عرضه و طراحی Infinix Smart 8 HD فاش شد

مشخصات کلیدی، تاریخ عرضه و طراحی Infinix Smart 8 HD فاش شد

به گزارش تمرکز نیوز و به نقل از گسمارنا اینفینیکس در اوایل این ماه از اسمارت ۸ رونمایی کرد که در ۸ دسامبر به اسمارت ۸ اچ دی ملحق خواهد شد. Infinix Smart 8 HD در رنگ‌های سبز کریستالی، طلایی براق، مشکی چوبی و سفید گلکسی عرضه خواهد شد. این دوربین دارای یک جزیره دوربین به

به گزارش تمرکز نیوز و به نقل از گسمارنا اینفینیکس در اوایل این ماه از اسمارت ۸ رونمایی کرد که در ۸ دسامبر به اسمارت ۸ اچ دی ملحق خواهد شد.

Infinix Smart 8 HD در رنگ‌های سبز کریستالی، طلایی براق، مشکی چوبی و سفید گلکسی عرضه خواهد شد. این دوربین دارای یک جزیره دوربین به شکل عقربه در پشت خود است که دارای دو دوربین و یک فلاش دایره ای است.

Smart 8 HD دارای فریم های تخت است و دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست و شیار سیم کارت در سمت چپ است. اینفینیکس می‌گوید «Smart 8 HD نوید یک تغییر پارادایم در چشم‌انداز گوشی‌های هوشمند اقتصادی را می‌دهد» و «به‌روزرسانی‌های متعددی در مقایسه با نسل قبلی خود خواهد داشت».

اینفینیکس مشخصات مشخصات اسمارت ۸ اچ دی را توضیح نداده است، اما این برند تایید کرده است که با نمایشگر ۶.۶ اینچی HD+ با سوراخ پانچ با نور خورشید قابل خواندن با نرخ تازه‌سازی صفحه ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت عرضه خواهد شد. اسکنر اثر انگشت و پورت USB-C و استفاده از حافظه UFS 2.2.

با توجه به اینکه دو هفته دیگر به معرفی آن باقی مانده است، می‌توانید انتظار داشته باشید که اینفینیکس چند ویژگی دیگر از Smart 8 HD را فاش کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.