تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 17:46
28 بازدید
کد خبر : 208864

اپل NFC آیفون را در iOS 18.1 حتی برای توسعه دهندگان خارج از اتحادیه اروپا باز می کند

اپل NFC آیفون را در iOS 18.1 حتی برای توسعه دهندگان خارج از اتحادیه اروپا باز می کند

اپل اخیراً توسط کمیسیون اروپا مجبور شده است تا عملکرد NFC آیفون‌ها را برای اشخاص ثالث باز کند و راه را برای پرداخت‌های موبایلی که شامل کیف پول خود اپل نمی‌شود هموار کند. اکنون، این شرکت با اعلام اینکه NFC را برای توسعه دهندگان شخص ثالث واقع در خارج از اتحادیه اروپا باز می کند،

Apple opens up iPhone NFC in iOS 18.1 even to developers outside the EU

اپل اخیراً توسط کمیسیون اروپا مجبور شده است تا عملکرد NFC آیفون‌ها را برای اشخاص ثالث باز کند و راه را برای پرداخت‌های موبایلی که شامل کیف پول خود اپل نمی‌شود هموار کند.

اکنون، این شرکت با اعلام اینکه NFC را برای توسعه دهندگان شخص ثالث واقع در خارج از اتحادیه اروپا باز می کند، به طور غیر مشخصی کارها را یک گام به جلو برداشته است. این اتفاق می افتد “در نسل توسعه دهندگان آینده برای iOS 18.1”.

اپل NFC آیفون را در iOS 18.1 حتی برای توسعه دهندگان خارج از اتحادیه اروپا باز می کند
با این حال، مانند همیشه در مورد اپل، هشدارهایی وجود دارد. اول، فقط توسعه دهندگان از استرالیا، برزیل، کانادا، ژاپن، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده در ابتدا واجد شرایط خواهند بود (در بالای آنهایی که از اتحادیه اروپا هستند)، با “مکان های اضافی برای دنبال کردن”. دوم، این رایگان نخواهد بود.

اپل بودن اپل به این معنی است که از توسعه دهندگان علاقه مند هزینه درخواست می کند – این باز شدن به این معنی نیست که هر کسی در کشورهای فوق الذکر فقط می تواند هر برنامه ای را با عملکرد NFC که می خواهد ایجاد کند، زیرا “امنیت و حریم خصوصی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. به اپل»، خود این شرکت با افتخار می بالد.

بنابراین، برای انجام همه این کارها، توسعه‌دهندگان ابتدا باید با اپل یک قرارداد تجاری منعقد کنند، «حق NFC و SE (عنصر امن)» را درخواست کنند، و سپس «هزینه‌های مربوطه را بپردازند» (که توسط جزئیات توضیح داده نشده است. شرکت تا کنون).

برای جمع‌بندی، NFC در آیفون‌ها بسیار انعطاف‌پذیرتر از همیشه می‌شود، اما علیرغم همه این باز بودن جدید از جانب اپل، هنوز به اندازه اندروید باز نخواهد بود. سورپرایز بزرگ، درست است؟

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.